31 december 2004

Elk voordeel heb se nadeel

Het is een voordeel dat je niet de ruiten hoeft te krabben als het vriest en je met de fiets naar het werk gaat. Daar staan weer andere nadelen tegenover. Een lid schreef ons: Maandag heb ik gefietst. Terug vanaf Vechten ineens dichte mist terwijl het vanaf Utrecht tot daar gewoon helder was. Dinsdag ben ik met de trein gegaan, o.a. omdat m´n laptop weer een keer mee moest. Terug was het toen al verraderlijk glad, met name op de rotonde bij de Loolaan! Gisteren dacht ik te gaan fietsen: van huis naar de Traay gelopen, toen gefietst via de Melvill naar de Arnhemse Bovenweg. Daar moest ik weer een aantal keren lopen. Ik dacht: als ik eenmaal over het spoor ben dan gaat het wel weer. Over het spoor zag ik in de verte richting Zeist weer fietsers lopen en toen ben ik maar omgekeerd en naar het station gefietst (toen was ik dus al 25 minuten onderweg..). Het was spekglad en het ijzelde, maar in Utrecht zag het er schoon uit. Vandaag wel weer lekker gefietst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten